Alla inlägg under oktober 2009

Av emil bengtsson - 12 oktober 2009 06:51

Igår skulle jag duscha det gick bra men jag ville inte blöta ner såret.

För jag trodde att det skulle svida men det gjorde det inte.


Det var ganska skönt att duscha.

bye bye //emil-bee

Av emil bengtsson - 10 oktober 2009 13:55

Idag har mitt lag spelat hockey men jag kunde inte vara med ni vet säkert varför.

Men det gick ändå bra dem vann båda matcherna.

första matchen vann vi med 4-1 andra matchen vann vi med 8-4.


Min älskling var där säkert bara för hon visste att jag var där.

Ska gå nu bye bye.

                                                  
    

Av emil bengtsson - 8 oktober 2009 12:23

   nyss åt jag blodpuding det var gott.

Men det var svårt att skära om ni förstår vad jag menar.

Det gick ändå bra.


måste gå och göra läxan//emil-bee.

                                                  
           

Av emil bengtsson - 7 oktober 2009 12:49

   AJ!!idag på slöjden skar jag mig på tummen så jag fick gå till skolsystern.

Hon sa att jag skulle sy men när jag var vid  vårdcentralen så sa det att jag inte behövde sy så jag vart

jätte glad för jag ville inte sy.Men jag fick ha en plast sak på tummen.Nu kan jag nästan inte skriva inlägg.det värsta

var att jag inte kan spela hockey på ett tag.Det enda som var bra med det här är att jag inte får va på skolan idag och imorgon och kanske på fredag.


                                                    


Av emil bengtsson - 7 oktober 2009 07:20

Igår på skolan hade vi idrott vi gick till dalen där körde vi kurragömma med dunk det var kul.Sen gick vi tillbaka till skolan och där spelade vi bandy.vi förlorade med 5-3 men det var för att det andra laget var 2 mer än oss men det var ändå kul.Idag ska vi ha slöjd det är jätte kul för vi gör fiskedrag.Vi får göra fritt när vi har gjort fiskedraget


bye bye måste gå//emil-bee


Av emil bengtsson - 4 oktober 2009 17:23

I dag var jag i stugan vi har stält upp husvagnet där.Jag har också bakat krabbelurer dem var jätte goda.När vi kom hem sålde vi bilen och nu ringer det fålk som vill köpa den.hejdå måste gå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards